SAMEDAY easyway

SAMEDAY easyway este serviciul prin care poți trimite un colet oricui și oriunde, fără contract, utilizând oricare dintre cele peste 3900 easybox-uri din rețeaua Sameday Romania. Doar să te asiguri că expedierea ta încape într-un easybox.

Crearea unui cont de expeditor îti aduce multe beneficii precum istoricul comenzilor, notificări cu privire la statusul expedierilor tale, posibilitatea de anulare a expedierii și multe altele. Poți emite, însă, o cerere de expediere și ca vizitator, fără a fi necesară crearea unui cont.

Instalează SAMEDAY App sau accesează pagina www.trimite-colete-easyway.sameday.ro și creează o cerere de expediere în doar câteva clipe. Iată cum:
– Completezi formularul în doar 4 pași simpli;
– Mergi la orice easybox;
– Scanezi codul QR primit pe e-mail și predai coletul în orice easybox;
– Destinatarul primește coletul în easybox-ul ales, face plata (dacă ai optat pentru ramburs la destinatar), iar noi îți viram banii în 3-5 zile calendaristice de la ridicarea coletului.

Momentan, serviciul SAMEDAY easyway permite încărcarea și livrarea coletelor în oricare dintre easybox-urile din rețeaua Sameday.

Poți trimite colete către orice easybox, respectând dimensiunile maxime (47×44.5×39 cm), dar și greutatea maximă de 20 de kg. La momentul încărcăriise va deschide automat un sertar S, însă poți selecta gratuit ‘’Coletul nu încape’’, ulterior easybox-ul îți va cauta o cutie mai mare pentru încărcarea coletului. Te rugăm  ții cont  nu putem transporta bunuri și/sau substanțe interzise (bunuri perisabile, substanțe toxice etc.). Verifică politica de transport și asigurăte  respecți ghidul de ambalare. Detalii aici.

Tariful începe de la 14,99 RON per expediereMai multe detalii despre tarif și extraopțiuni găsești aici. Toate costurile aferente expedierii vor fi afișate în cererea de expediere și calculate la finalizarea acesteia.

Expeditorul asigură plata transportului și aceasta se va face utilizând cardulla POS-ul easybox-ului. După efectuarea plății, vei putea depune coletul în easybox.

Rambursul este contravaloarea coletului care trebuie achitată de către destinatar la ridicarea acestuia din easybox. Suma se transferă în contul IBAN al expeditorului, în maximum 3-5 zile lucrătoare de la încasare.

Expedierile care au suma ramburs de încasat sunt raportate către ANAF, conform ordinului ANAF 1644/2022, așadar CNP-ul este trimis către această instituțieMai multe detalii despre protecția datelor găsești aici.

Factura îți va fi transmisă pe e-mail. Dacă ai cont de expeditor, aceasta poate fi descărcată și de acolo. Indiferent dacă ai cont de expeditor, sau nu, trebuie doar  te asiguri că ai completat corect datele de facturare din formularul de expediere.

Deoarece încărcarea coletului se poate face în orice easybox, nu este nevoie  selectezi unul anume la crearea cererii de expediere. Alege easybox-ul cel mai apropiat de tine și asigurăte  predai coletul la easybox în maximum 5 zile de la finalizarea cererii (emiterea AWB-ului).

Coletul poate fi încărcat în maximum 5 zile calendaristice, de la data emiterii AWB-ului.

Dacă destinatarul nu reușește  ridice coletul din easybox în timpul alocat, acesta se va întoarce la tine, în easybox-ul în care l-ai predat.

Serviciul SAMEDAY easyway nu este disponibil pentru expeditorii care au deja un contract cu noi. Așadardacă ești deja client Sameday, îți recomandăm  utilizezi platforma dedicată ție aici.

Este suficient să creezi cererea de expediere și să încarci coletul în easybox, iar de restul ne ocupăm noi. La preluarea coletului din easybox, un curier va eticheta coletul cu AWB-ul creat de ține, acesta conținând toate informațiile necesare livrării.