Alege o categorie pentru a găsi rapid răspuns la întrebările tale

Întrebări frecvente

Toate AWB-urile asociate numărului de telefon cu care teai înregistrat în SAMEDAY App vor fi vizibile în aplicație.  Dacăînsăîn comandă ai utilizat alt număr de telefon față de cel utilizat la logarea în aplicație, AWB-urile respective nu vor fi afișate și este necesar ca aplicația SAMEDAY  fie instalată pe toate device-urile aferente numerelor de telefon asociate comenzilor.

În SAMEDAY APPopțiunea de a vedea traseul curierului în timp real este valabilă pentru toate coletele cu livrare la adresa ta. Aceasta devine activă cu maximum 3 ore înainte de livrare și îți oferă informații despre numărul de opriri pe care curierul le va face până la tineÎți trimitem noi o notificare când opțiunea devine activă.

Opțiunea de plată cu cardul în SAMEDAY App este valabilă pentru toate coletele cu ramburs și livrare la adresa ta. Atunci când curierul Sameday este în drum spre tineîn cadrul SAMEDAY App accesezi butonul Plăteșteurmând  fii redirecționat în zona de plăți online. Pentru a folosi cu ușurință opțiunea de plată cu cardul în viitor, ai posibilitatea  îți salvezi multiple carduri accesând meniul ‘Cardurile mele’, unde poți marca unul dintre ele  fiind favorit. Dacă între timp te-ai răzgândit și dorești  refuzi coletul deja achitat, fii fără griji, îți returnăm suma în 1-3 zile lucrătoare pe același card cu care ai făcut plata.

Opțiunea de prelungire a termenului de păstrare cu încă 24H va fi activă în SAMEDAY App din momentul în care coletul este încărcat în easybox de către curierul SAMEDAY. Accesează AWB-ul pentru care dorești  prelungești termenul de păstrare în easybox și regăsești acolo toate detaliile.

Instalează SAMEDAY App sau accesează pagina www.trimite-colete-easyway.sameday.ro și creează o cerere de expediere în doar câteva clipe. Iată cum:
– Completezi formularul în doar 4 pași simpli;
– Mergi la orice easybox;
– Scanezi codul QR primit pe e-mail și predai coletul în orice easybox;
– Destinatarul primește coletul în easybox-ul ales, face plata (dacă ai optat pentru ramburs la destinatar), iar noi îți viram banii în 3-5 zile calendaristice de la ridicarea coletului.

Tariful începe de la 14,99 RON per expediereMai multe detalii despre tarif și extraopțiuni găsești aici. Toate costurile aferente expedierii vor fi afișate în cererea de expediere și calculate la finalizarea acesteia.

Cauzele pentru care codul PIN introdus nu este acceptat de easybox, pot fi următoarele:

  • Te afli la un alt easybox decât cel selectat de tinePoți verifica dacă numele easybox-ului primit în e-mail, coincide cu cel afișat în partea stângă a ecranului;
  • Dacă PIN-ul tău conține 0 și 1 sau literele O și I, asigurăte  sunt introduse corect;
  • Coletul tău nu se mai află în easybox. Asigurăte  încerci ridicarea coletului înainte ca termenu de păstrare să fie depăsit. Poți verifica timpul de staționare accesând link-ul primit prin SMS/e-mail din partea noastră sau în SAMEDAY App.

În cazul în care nu te regăsești în situațiile de mai sus, dar primești același mesaj, te îndrumăm  ne contactezi via SAMY, asistentul nostru virtual pe care îl găsești pe sameday.ro.

Poți afla informații despre coletul tău direct de pe site-ul nostru https://sameday.roaccesând secțiunea „Verifică AWB”. Introdu numărul de AWB în câmpul de căutare și afli statusul coletului tău.
Prin intermediul aplicației SAMEDAY poți urmări în timp real traseul coletului tăuîți creezi contte autentifici, iar în ecranul principal vei vedea coletele și stadiul în care acestea se aflăÎn plus, cu SAMEDAY App ai acces la istoricul coletelor livrate de Sameday în ultimele 90 de zile.

Codul PIN pentru retur este valabil la oricare dintre easybox-urile noastre, așadarpoți merge la cel mai apropiat de tine.

PIN-ul este valabil pentru o perioadă limitată de timpPoți verifica oricând valabilitatea, accesând informarea transmisă de vânzător.

Este nevoie  iei legătura cu noi pe unul dintre canalele de comunicare și  ne oferi numărul AWB al expedierii, împreună cu adresa de e-mail pe care dorești  retrimitem documentul.

Îți recomandăm  iei legătura cu expeditorul sau o poți anula din SAMEDAY App, zona „Opțiuni livrare”.