Livrare în easybox

Termenul de păstrare este de maximum 36 de ore.

Poți verifica timpul de staționare a coletului accesând link-ul inclus în e-mailul de confirmare a livrării.

Din SAMEDAY App știi oricând timpul de păstrare verificând zona „PIN-ul expiră:”. Ai nevoie de mai mult timp? În aplicația SAMEDAY poți extinde cu 24 de ore termenul de găzduire a coletului în easybox atunci când mai ai mai puțin de 12h până la expirarea termenului inițial.

Verifică e-mailul primit în ziua încărcării coletului în easybox. Aici vei regăsi link-ul “vezi în maps” pe care îl poți accesa pentru a te orientaÎn SAMEDAY App poți naviga automat către easybox-ul ales accesând zona în care se regăsesc detaliile de livrare ale coletului tăudenumită „Detalii livrare”.

Cauzele pentru care codul PIN introdus nu este acceptat de easybox, pot fi următoarele:

  • Te afli la un alt easybox decât cel selectat de tinePoți verifica dacă numele easybox-ului primit în e-mail, coincide cu cel afișat în partea stângă a ecranului;
  • Dacă PIN-ul tău conține 0 și 1 sau literele O și I, asigurăte  sunt introduse corect;
  • Coletul tău nu se mai află în easybox. Asigurăte  încerci ridicarea coletului înainte ca termenu de păstrare să fie depăsit. Poți verifica timpul de staționare accesând link-ul primit prin SMS/e-mail din partea noastră sau în SAMEDAY App.

În cazul în care nu te regăsești în situațiile de mai sus, dar primești același mesaj, te îndrumăm  ne contactezi via SAMY, asistentul nostru virtual pe care îl găsești pe sameday.ro.

Pentru procesarea cu succes a plăților la easybox, asigurăte :

  • Soldul cardului acoperă suma pe care trebuie  o achiți;
  • Dacă vrei  achiți cu un alt card decât cel cu care ai încercat inițialîți recomandăm  reiei operațiunea de ridicare a coletului;
  • Ai activă opțiunea de plată contactless;
  • Ții cardul apropiat de dispozitivul de plată (POSmai mult de 5 secunde.

Ai putea încerca  folosești opțiunea de introducere a cardului în fantădacă nu poți plăti contactless.

Dacă termenul de păstrare a fost depășit, coletul tău se va returna expeditorului, fiind nevoie să refaci comanda dacă dorești în continuare produsele. Pentru a evita această situațieîți recomandăm  verifici timpul de staționare a coletului accesând link-ul inclus în e-mailul de confirmare a livrării sau din SAMEDAY App. Totodatăîn aplicația SAMEDAY poți extinde cu 24 de ore termenul de găzduire a coletului în easybox.