SAMEDAY App

SAMEDAY App este aplicația de curierat, din Apple Store și Google Playcare revoluționează experiența destinatarului cu multiple funcționalități menite  îi facă viața mai ușoară:

Pentru coletele cu livrare la adresă cu SAMEDAY App vei putea :

  • Urmărești livrarea în timp real;
  • Plătești rambursul cu cardulîn aplicație;
  • Redirecționezi coletul la easybox, dacă nu ești acasă în ziua livrării;
  • Amâni livrarea.

Pentru coletele cu livrare la easybox vei putea  prelungești termenul de păstrare cu încă 24 ore de la momentul încărcării acestuia în easybox.

Pentru a-ți crea cont ai nevoie  descarci aplicația din Apple Store/Google Play și  te înregistrezi folosind numărul de telefon personal, contul tău eMAG sau Google/Apple ID.

Toate AWB-urile asociate numărului de telefon cu care teai înregistrat în SAMEDAY App vor fi vizibile în aplicație.  Dacăînsăîn comandă ai utilizat alt număr de telefon față de cel utilizat la logarea în aplicație, AWB-urile respective nu vor fi afișate și este necesar ca aplicația SAMEDAY  fie instalată pe toate device-urile aferente numerelor de telefon asociate comenzilor.

În SAMEDAY APPopțiunea de a vedea traseul curierului în timp real este valabilă pentru toate coletele cu livrare la adresa ta. Aceasta devine activă cu maximum 3 ore înainte de livrare și îți oferă informații despre numărul de opriri pe care curierul le va face până la tineÎți trimitem noi o notificare când opțiunea devine activă.

Opțiunea de plată cu cardul în SAMEDAY App este valabilă pentru toate coletele cu ramburs și livrare la adresa ta. Atunci când curierul Sameday este în drum spre tineîn cadrul SAMEDAY App accesezi butonul Plăteșteurmând  fii redirecționat în zona de plăți online. Pentru a folosi cu ușurință opțiunea de plată cu cardul în viitor, ai posibilitatea  îți salvezi multiple carduri accesând meniul ‘Cardurile mele’, unde poți marca unul dintre ele  fiind favorit. Dacă între timp te-ai răzgândit și dorești  refuzi coletul deja achitat, fii fără griji, îți returnăm suma în 1-3 zile lucrătoare pe același card cu care ai făcut plata.

Opțiunea de prelungire a termenului de păstrare cu încă 24H va fi activă în SAMEDAY App din momentul în care coletul este încărcat în easybox de către curierul SAMEDAY. Accesează AWB-ul pentru care dorești  prelungești termenul de păstrare în easybox și regăsești acolo toate detaliile.

Opțiunea de a lăsa coletul la un vecin este valabilă pentru toate coletele în livrare la adresa ta. Atunci când coletul tău este în curs de livrare la un curier, accesezi ‘Opțiuni de Livrare’, selectezi Lasă la un Vecin’ din aplicația SAMEDAY și introduci detaliile de contact ale vecinului tău.

Opțiunea de redirecționare la o altă adresă este valabilă pentru toate coletele în curs de livrare. Atunci când coletul tău este preluat de un curier, accesezi ‘Opțiuni de livrare’ și apoi apeși butonul ‘Alege altă adresă’, urmând  adaugi noile date de redirecționare. Pentru a folosi cu ușurință această opțiune în viitor, ai posibilitatea  salvezi multiple locații de livrare, accesând meniul ‘Adresele mele’, având posibilitatea de a marca una dintre ele ca favorită.

Atunci când coletul tău este în livrare la curier, accesează ‘Opțiuni de livrare’ și selectează butonul ‘Trimite la un easybox’, urmând  îl alegi pe cel favorit. Te rugăm  ții cont  pentru a beneficia de acest serviciu este necesar  consulți https://sameday.ro/restricțiișicondiții-de-transport-în-easybox/, deoarece coletul trebuie  fie eligibil. Dacă, pe viitor, vrei  redirectionezi cu ușurință coletul la easybox, ai posibilitatea  îți salvezi multiple easybox-uriaccesând meniul ‘easybox favorit’ și  marchezi unul dintre ele ca fiind cel favorit. În cazul în care opțiunea nu este activă, este posibil ca acel colet  nu respecte dimensiunile admise.

Amânarea livrării devine posibilă atunci când curierul este în drum spre tineAccesează ‘Opțiuni de livrare’ și apasă butonul ‘Amână livrarea’.

Accesezi meniul principal al aplicației și apeși butonul “Vezi istoric”. Aici vei vedea coletele din ultimele 90 de zile.

Accesezi livrarea pentru care dorești anularea, iar din meniul Opțiuni  de livrare’ apeși butonul ‘Anulează livrarea’. Această opțiune devine activă doar atunci când coletul este în livrare la un curier sau încărcat în easybox. Dacă între timp ai achitat coletul prin intermediul aplicației, fii fără griji, îți returnăm suma în 1-3 zile lucrătoare pe același card cu care ai făcut plata.

Din meniul principal accesezi butonul de tip lupă, iar în modulul de căutare ce se va deschide, adaugi AWB-ul de interes și apeși butonul CautăDacă coletul pe care îl cauți nu are setat numărul tău de telefon la datele destinatarului ți se vor afișa date minime.

Noi am activat deja notificările esențiale pentru livrări fără griji, însă recomandăm  accesezi meniul Setări aplicație, submeniul Opțiuni notificări și  activezi și opțiunea Notificări complete’ pentru a avea acces la mult mai multe informări pe parcursul livrării coletelor tale.