Retur

Află care sunt pașii pentru efectuarea returului, luând legătura cu firma de la care ai comandat produsul.

Responsabilitatea ambalării coletului intră în atribuția ta. Asigură-te că bunurile sunt protejate în timpul manipulării, ambalându-le conform recomandărilor de aici. De asemenea, în cazul în care refolosești un ambalaj, îți recomandăm să îndepărtezi etichetele vechi ale coletului pentru a preveni orice confuzie în timpul procesului de livrare.

 

Primești toate informațiile necesare printr-un SMS sau e-mail, în ziua ridicării coletului.

Curierul este cel care etichetează coletul în momentul ridicării acestuia de la adresă.

Codul PIN și QR-ul sunt valabile la oricare dintre easybox-urile noastre, așadar, poți merge la cel mai apropiat de tine.

PIN-ul este activ pentru o perioadă limitată de timp. Poți verifica oricând detaliile returului, accesând informarea transmisă pe email.

Dacă nu există un sertar disponibil, ai posibilitatea să selectezi pe ecranul easybox-ului una dintre următoarele opțiuni:

  • Recomandă-mi un alt easybox
  • Revin mai târziu
  • Anulează codul de retur

*poți reface codul de retur pe site-ul expeditorului

Dacă expedierea nu încape în sertarul deschis, poți selecta pe ecranul easybox-ului butonul “Coletul nu încape” și vei avea opțiunea să deschizi un sertar mai mare. Dacă nu există un sertar disponibil, ai posibilitatea să selectezi pe ecranul easybox-ului una dintre următoarele opțiuni:

  • Recomandă-mi un alt easybox
  • Revin mai târziu
  • Anulează codul de retur

*poți reface codul de retur pe site-ul expeditorului

Selectează opțiunea “Nu pot închide ușa” de pe ecran, iar easybox-ul îți va da posibilitatea să deschizi un alt sertar, daca sunt și altele disponibile.

Din păcate, doar expeditorul te poate ajuta în această situație. Te rugăm să iei legătura cu acesta pentru refacerea AWB-ului și transmiterea unui nou PIN.

Dacă ai încărcat coletul în alt sertar față de cel indicat pe ecran, te rugăm să intri în contact cu SAMY – asistentul nostru virtual, iar după autentificare să alegi opțiunea “Returnare colet în easybox“. Ne poți scrie oricând și pe [email protected] și vom reveni către tine cât mai repede posibil.