Alege o categorie pentru a găsi rapid răspuns la întrebările tale

Întrebări frecvente

Toate AWB-urile asociate numărului de telefon cu care te-ai înregistrat în SAMEDAY App vor fi vizibile în aplicație. Dacă, însă, în comandă ai utilizat alt număr de telefon față de cel utilizat la logarea în aplicație, AWB-urile respective nu vor fi afișate și este necesar ca aplicația SAMEDAY să fie instalată pe toate device-urile aferente numerelor de telefon asociate comenzilor.

Optiunea de a vedea traseului curierului în timp real este valabilă pentru toate coletele cu livrare la adresa ta, devine activă cu maximum 3 ore înainte de livrare și îți oferă informații despre numărul de opriri pe care curierul le va face până la tine. Îți trimitem noi o notificare când opțiunea devine activă.

Opțiunea de plată cu cardul în SAMEDAY App este valabilă pentru toate coletele cu ramburs și livrare la adresa ta. Atunci când curierul Sameday este în drum spre tine, în cadrul SAMEDAY App accesezi butonul ‘‘Plătește’‘, urmând să fii redirecționat în zona de plăți online. Pentru a folosi cu ușurință opțiunea de plată cu cardul în viitor, ai posibilitatea să îți salvezi multiple carduri accesând meniul ‘Cardurile mele’, unde poți marca unul dintre ele că fiind favorit. Dacă între timp te-ai răzgândit și dorești să refuzi coletul deja achitat, fii fără griji, îți returnăm suma în 1-3 zile lucrătoare pe același card cu care ai făcut plata.

Opțiunile de prelungire a termenului de păstrare în easybox cu până la 7 zile vor deveni active în SAMEDAY App din momentul în care coletul este încărcat în easybox. Accesează AWB-ul pentru care dorești să prelungești termenul de păstrare în easybox și regăsești acolo toate detaliile.

Instalează SAMEDAY App sau accesează pagina dedicată de aici și creează o cerere de expediere în doar câteva clipe. Iată cum:

  • Completezi formularul în doar câțiva pași simpli.
  • În funcție de opțiunea selectată poți preda coletul curierului sau la orice easybox din rețeaua Sameday.
  • Dacă ai selectat opțiunea de predare a coletului în easybox, regăsești PIN-ul si QR-ul necesare încărcării coletului în easybox, în SAMEDAY App sau e-mail.
  • În cazul în care ai ales să predai coletul unui curier, asigură-te că vei fi la adresă în ziua predării. Fii fără griji, te notificăm în SAMEDAY App sau pe e-mail în ziua ridicării coletului.
  • Destinatarul primește coletul în easybox-ul ales sau la adresă, efectuează plata (dacă ai optat pentru ramburs la destinatar), iar noi îți virăm banii în 3-5 zile calendaristice de la livrarea coletului.

Tariful începe de la 14,99 RON per expediere. Mai multe detalii despre tarif și extraopțiuni găsești aici. Toate costurile aferente expedierii vor fi afișate în cererea de expediere și calculate la finalizarea acesteia.

Cauzele pentru care codul PIN introdus nu este acceptat de easybox, pot fi următoarele:

  • Te afli la un alt easybox decât cel selectat de tine. Poți verifica dacă numele easybox-ului primit în e-mail, coincide cu cel afișat în partea stângă a ecranului.
  • Dacă PIN-ul tău conține 0 și 1 sau literele O și I, asigură-te că sunt introduse corect.
  • Coletul tău nu se mai află în easybox. Asigură-te că încerci ridicarea coletului înainte ca termenul de păstrare să fie depașit. Poți verifica timpul de staționare accesând link-ul primit prin e-mail din partea noastră. Poți verifica timpul de staționare accesând link-ul primit prin SMS/e-mail din partea noastră sau în SAMEDAY App.

În cazul în care nu te regășesti în situațiile de mai sus, dar primești același mesaj, te îndrumăm să ne contactezi via SAMY, asistentul nostru virtual pe care îl gășesti pe sameday.ro.

Poți afla informații despre coletul tău direct de pe site-ul nostru https://sameday.ro, accesând secțiunea „Verifică AWB”. Introdu numărul de AWB în câmpul de căutare și afli statusul coletului tău.
Prin intermediul aplicației SAMEDAY poți urmări în timp real traseul coletului tău: îți creezi cont, te autentifici, iar în ecranul principal vei vedea coletele și stadiul în care acestea se află. În plus, cu SAMEDAY App ai acces la istoricul coletelor livrate de Sameday în ultimele 90 de zile.

Codul PIN și QR-ul sunt valabile la oricare dintre easybox-urile noastre, așadar, poți merge la cel mai apropiat de tine.

PIN-ul este activ pentru o perioadă limitată de timp. Poți verifica oricând detaliile returului, accesând informarea transmisă pe email.

Este nevoie să iei legătura cu noi pe unul dintre canalele de comunicare disponibile și să ne oferi numărul AWB al expedierii, împreună cu adresa de e-mail pe care dorești să retrimitem documentul.

Îți recomandăm să iei legătura cu expeditorul sau o poți anula din SAMEDAY App, zona „Opțiuni livrare”.