Sameday în presă
Indiferent dacă sunteți comerciant sau consumator, suntem siguri că sunteți curios să aflați cum se dezvoltă companiile pentru a adopta un serviciu mai durabil și care sunt beneficiile sprijinirii metodelor relativ noi de livrare OOH (out of home).
Sameday, unul dintre liderii pieței locale de curierat, a livrat peste 3 milioane de colete în primele zile ale campaniei de Black Friday. Volumul de colete predate clienților magazinelor online în intervalul 12-19 noiembrie este cu peste 50% mai mare față de cel înregistrat anul trecut.
Noi, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de curierat, ne îndreaptăm spre o livrare din ce în ce mai sustenabilă și ne propunem atingerea pragului 0 al emisiilor de carbon pentru livrările la lockerele easybox. Rețeaua de easyboxuri autonome energetic a ajuns la 10 unități după ce am investit în extinderea la nivel național.
Sailing-ul aduce, pentru cei mai mulți dintre noi, gânduri de vară și nostalgia vacanței. Există, însă, acea categorie a împatimiților care identifică esența acestui sport și îl practică plini de entuziasm atât în timpul liber, cât și în competiții.
La 14 ani de la fondare, Sameday raportează o creștere a cifrei de afaceri de peste 140%, față de 2019.
Este deja un lucru cunoscut că ne preocupăm constant să ținem deschisă calea livrărilor de calitate pentru partenerii noștri și clienții lor.
Fiindcă nu e o perioadă grozavă pentru nimeni, vrem să mulțumim pentru responsabilitate celor care țin treaba pe roate. Zi de zi în prima linie, curierii noștri fac eforturi ca să ne putem bucura cât mai mult de normalitate în condițiile actuale.
Planificarea detaliată, atât în zona operațională cât și comercială, ne-a permis să oferim un timp de livrare conform promisiunii. Deschiderea noului centru logistic cu o suprafata de peste 2.5 ori mai mare decat centrul logistic in care ne-am desfasurat activitatea in cadrul campaniei de anul trecut, a facut ca volumul sa fie dublu fata de perioada 15-22, a anului trecut.