București, 23 iunie 2023. DRUID, lider internațional în soluții de AI conversațional, și Sameday, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de servicii de curierat, anunță o colaborare strategică pentru implementarea unei soluții de AI conversațional dedicate simplificării și îmbunătățirii experienței angajaților.
Sameday este compania de curierat cu cea mai dinamică creștere din piața de curierat. Cu o cifră de afaceri în evoluție pozitivă constantă de două cifre de la an la an, curierul care a introdus easybox în piața din România este astăziunul dintre principalii jucători din segmentul său de piață. Pe măsură ce organizația continuă să se dezvolte, devine tot mai important să își adapteze operațiunile interne pentru a răspunde eficient nevoilor în schimbare ale echipelor. Conștientă că serviciile tradiționale de resurse umane nu sunt concepute pentru a oferi suport eficient într-un mediu atât de dinamic, Sameday a ales să colaboreze cu DRUID pentru a dezvolta un asistent inteligent dedicat resurselor umane, denumit NOVA, care oferă suport constant și imediat, în fiecare zi și la orice oră, pentru angajați.
De la implementarea sa, NOVA a crescut semnificativ numărul de utilizatori simultani care pot beneficia de asistență promptă. Angajații se bucură acum de o experiență îmbunătățită, având acces ușor la informații actualizate cu privire la diverse subiecte legate de resurse umane, cum ar fi beneficii, contracte de muncă și procese interne. Acest chatbot conversațional este accesibil de pe orice dispozitiv, adaptându-se astfel forței de muncă mereu în mișcare a Sameday.
Impactul pozitiv al NOVA este deja vizibil, reducând semnificativ numărul de cereri și întrebări adresate departamentului de HR admin. Aceasta permite angajaților din departamentul de HR admin să se concentreze acum asupra sarcinilor mai complexe, cu un impact mai mare asupra experienței viitoare a angajaților. În plus, economiile de costuri și timp rezultate din această implementare reprezintă un avantaj competitiv important pentru Sameday, ceea ce determină compania să continue colaborarea cu DRUID pentru a introduce soluții similare de asistență conversațională pentru optimizarea activităților din alte departamente.
„Suntem încântați să introducem soluția noastră de chatbot HR, numităNOVA. Acest instrument iNOVAtor ne ajută să oferim o experiență excepțională angajaților în cele mai întâlnite solicitări pe care le au la adresa departamentului nostru, în timp ce le permite colegilor noștri din HR să se concentreze pe inițiative strategice care conduc la succesul organizației noastre. Introducerea soluției de chatbot face parte dintr-un plan amplu de digitalizare și upgrade al proceselor de HR cu ambiția de a îmbunătăți permanent experiența colegilor și partenerilor noștri”, a declarat Octav Deliu, Sameday Group Head of Human Resources.
“Este evident că experiența angajaților este crucială pentru succesul organizațional, iar așteptările angajaților sunt în continuă creștere. Soluțiile de AI conversational pot juca un rol esențial în gestionarea acestei provocări, de aceea suntem încântați de colaborarea cu Sameday, care ne permite să plasăm angajații lor în centrul procesului de asistență în resurse umane. Sunt convins că soluția implementată de noi va aduce eficiență, accesibilitate și suport dinamic, creând în cele din urmă un mediu de lucru în care angajații se simt valorizați și susținuți în fiecare etapă a parcursului lor profesional”, a completat Liviu Drăgan, CEO DRUID.
Pentru mai multe informații, vizitați www.druidai.com.
DRUID (www.druidai.com) este o platformă end-to-end pentru construirea de aplicații conversaționale de afaceri bazate pe inteligență artificială, aplicații concepute pentru a-i ajuta pe angajați să atingă următorul nivel de productivitate și pentru a crea o experiență totală pentru clienți în cel mai intuitiv mod. Asistenții virtuali inteligenți DRUID permit interacțiuni rapide, personalizate, susținute pe o multitudine de canale diferite și hiper-automatizate, disponibile în limba fiecărei organizații datorită capacității de a se integra cu orice sisteme enterprise și tehnologii RPA existente. Începând cu 2018, DRUID își construiește mod activ viziunea de a oferi fiecărui angajat un asistent virtual inteligent, creând o rețea globală extinsă cu peste 130 de parteneri și deservind peste 100 de clienți din întreaga lume.