Ce se vinde cel mai bine online în 2022: +45 idei de magazine online și produse populare

 

Dacă activezi deja în sfera e-Commerce sau poate vrei să-ți consolidezi viitoare afacere online, dar n-ai idee către ce nișă sau produse să te orientezi pentru a fii sigur că este alegerea potrivită, atunci te afli în locul potrivit. Ți-am pregătit un întreg articol, care să te ajute să înțelegi mai bine care sunt elementele de care să ții cont când analizezi piața pentru a descoperi care sunt produsele ce se vând cel mai bine online .

Conform statisticilor, până în anul 2040 un procent de 95% din numărul total de achiziții vor fi făcute prin intermediul e-Commerce. Simplu spus, piața vânzărilor online este într-o continuă creștere, iar tu poți deveni un jucător remarcabil în domeniul vânzărilor online, transformânu-ți ideile într-o afacere online profitabilă.

Echipa Sameday îți prezintă cele mai recente trenduri și statistici în materie de cele mai vândute produse online, dar și a celor mai ofertante nișe și domenii pe care le poți aborda pentru a-ți consolida afacerea, astfel încât succesul să nu mai o simplă întâmplare fericită, ci o certitudine.

Odată ce ai identificat produsul tău care se vinde bine online, vei putea să îl livrezi la timp cu serviciile Sameday!

 

Cum să vinzi online eficient: magazin online sau marketplace?

 

După ce ai luat decizia de a avea un business online, apare o primă întrebare: care este cea mai eficientă modalitate de a-ți vinde produsele? Fie că optezi pentru propriul magazin online, asupra căruia ai control deplin, sau preferi un marketplace deja cunoscut, ambele variante vin la pachet cu avantaje și dezavantaje. Însă, înainte de a trece la acestea, mai întâi haide să vedem ce presupune fiecare.

 

Ce este un magazin online?

 

Simplu spus, un magazin online este un website dinamic, special creat de către un antreprenor pentru businessul lui, cu scopul de a prezenta și vinde o gamă de produse. În acest spațiu virtual, clienții au posibilitatea de a-și alege articolele preferate și a le comanda, plasând o comandă online. Cu alte cuvinte, întregul proces de vânzare-cumpărare este similar cu cel dintr-un magazin fizic, doar că întreaga activitate are loc în mediul virtual.

Astfel, dacă ai deja un magazin fizic cu produse apreciate de cumpărători , ar fi momentul să te gândești și la înființarea unuia online. Șansele ca produsele tale să se vândă bine și pe internet sunt destul de mari, mai ales că ai deja experiența vânzărilor offline.

Ai posibilitatea să ajungi la mai mulți potențiali clienți, să-ți extinzi business-ul și implicit să-i crești profitabilitatea. În plus costurile de operare sunt mult mai mici, în timp ce magazinul tău este disponibil 24/7 pentru clienții tăi.

 

Avantajele unui magazin online

 

Deschiderea unui magazin online presupune numeroase avantaje, însă cele mai importante pentru tine, în calitate de antreprenor, sunt:

  • Control deplin asupra designului, funcționalităților și navigării pe site;
  • Disponibil 24/7 (comenzile pot fi plasate non-stop);
  • Numeroși potențiali clienți;
  • Consolidarea propriului brand solid și ușor de recunoscut;
  • Acțiunile de marketing sunt măsurabile, cu ajutorul KPIs;
  • Magazinul funcționează după regulile și procedurile tale;
  • Colectarea unei baze de date pentru viitoarele acțiuni de marketing;
  • Costuri operaționale minime (comparativ cu un magazin offline).

 

Ce tip de produse se vând cel mai bine cu un magazin online?

 

Un magazin online îți permite să te diferențiezi de concurență, mai ales că ai oportunitatea să-ți promovezi propriul brand. Indiferent de nișa în care activezi poți veni cu produse de serie, care au noi caracteristici și care răspund cerințelor unui anumit public țintă.

Cei de la Shopify confirmă că anul acesta cele mai căutate produse pe care le poți integra în magazinul tău online sunt atât din sfera produselor de curățenie, fie că vorbim de produse chimice, lavete, mopuri sau altele, fie din sfera de igienă personală, precum șamponul.

Totodată, la mare căutare vor fi și sistemele pentru DJ, radarele marine sau plăcile de circuit, asta dacă activezi într-o industrie mult mai specifică, precum cea a aparaturii pentru anumite domenii de activitate.

 

Ce este un marketplace?

 

Un marketplace este o platformă online, pe care diverși vânzători își pot expune produsele pentru a fi cumpărate. Pe o astfel de platformă vânzătorii au oportunitatea de a-și promova și  vinde produsele online într-un cadru organizat, fără alte investiții. Practic, contra unor fee-uri îți poți expune produsele pe un site gata creat și foarte bine promovat. Câteva dintre cele mai cunoscut marketplace-uri internaționale sunt Amazaon, eBay, Walmart, Alibaba, iar în România este eMag, dar și Facebook Marketplace.

 

Avantajele de a vinde prin marketplace

 

  • Vizibilitate ridicată datorită popularității marketplace-ul ui (ex: eMag are o popularitate mai mare decât un magazin online proaspăt lansat);
  • Costurile pentru a accesa un marketplace sunt reduse (plata unui fee lunar și a comisioanelor din vânzări);
  • Acces la o infrastructură deja creată (procesator de plăți, procesul de achiziție, managementul plăților, etc).

 

Ce tipuri de produse se vând mai bine într-un marketplace vs magazin online?

 

Spre deosebire de magazinele online, unde ai propriul brand, iar produsele sunt noi și adaptate pentru un anumit public țintă, pe marketplace ai libertatea de a vinde mai multe tipuri, de la articole second-hand, la produse unicat, găsite într-un singur exemplar.  În plus, nu este  nevoie să ai un brand conturat, ci doar produsele potrivite care sunt la mare căutare.

Dacă vrei să începi să vinzi într-un marketplace, însă n-ai idee ce se vinde cel mai bine, atunci ar fi bine să iei în considerare următoarele categorii:

  • Antichități;
  • Mobilă;
  • Produse unicat;
  • Cărți;
  • Instrumente muzicale.

Astfel, indiferent de alegerea pe care o faci, cel mai important este să găsești soluția optimă pentru afacerea ta, astfel încât să-ți atingi obiectivele de vânzare  pe termen lung.

 

Cum alegi domeniul și tipul de produse potrivite pentru business-ul tău online?

La fel ca în orice domeniu, înainte de a te apuca propriu-zis de treabă trebuie să găsești răspunsurile la diferite întrebări. De exemplu, atunci când decizi să vinzi produse online, fie printr-un magazin online sau printr-o platformă de marketplace, trebuie să ai stabilit foarte clar:

  1. În ce domenii se vinde cel mai bine online?
  2. Care sunt cele mai vândute produse online?
  3. Ce tipuri de magazine online merg cel mai bine?

După ce ai reușit să răspunzi ca un profesionist la aceste întrebări, pe baza unor cercetări și studii de piață, abia atunci poți trece propriu-zis la treabă.

Iată care sunt principalele elemente pe care să le iei în considerare atunci când alegi domeniul și tipul de produse pe care să le vinzi online:

 

1.    Analizează cererea produsului pe piață

 

Ceea ce e bine de știut încă de la început este faptul că produsele populare și la mare căutare nu sunt neapărat cele pe care ți-ai dori tu să le vinzi. Numeroși antreprenori la început de drum consideră că un produs revoluționar și unic ar fi cheia spre succes, însă de cele mai multe ori, oamenii caută cu totul alte tipuri de produse, mult mai banale. De aceea, cel mai bine este să faci o cercetare amănunțită despre cererea pe piață. Ceea ce trebuie să ai în vedere este să:

  • Cauți o nișă în care există cerere, însă piața nu oferă destule variante de produs. Practic, în orice domeniu sau industrie există un gap al ofertei, pe care îl poți exploata, oferind produsele potrivite la timpul potrivit.
  • Găsești un public țintă bine definit care are nevoie de produsele respective. Dacă oamenii cărora te adresezi sunt din diferite țări, au diferite segmente de vârstă și preocupări diverse, îți va fi mult mai greu să ajungi la ei cu același produs. Astfel, activitățile tale de marketing nu vor fi eficiente, iar costurile vor fi cu multe zerouri.
  • Descoperă o problemă a consumatorului pe care să o rezolvi prin produsele tale. Aceasta este o regulă de aur pentru a avea succes în orice afacere. Nu este suficient ca produsul să fie bine realizat sau aspectuos, dacă acesta nu rezolvă o problemă reală. Consumatorii sunt dispuși să achiziționeze produse online, chiar și de valoare, doar dacă primesc plus valoare și utilitate, pe lângă calitatea produsului.

 

2.    Verifică trendurile actuale și viitoare pentru a determina ce se vinde

 

Recunoașterea anticipată a unui viitor trend poate fi peștișorul de aur pentru o afacere online profitabilă la început de drum. În funcție de aceste viitoare trenduri, îți poți crea o gamă de produse care să te plaseze în topul liderilor de piață, înaintea altor competitori.

Câteva metode prin care poți urmări trendurile actuale și să le anticipezi pe cele viitoare sunt:

  • Ascultarea socială – În această categorie intră atât urmărirea topicurilor la modă pe rețelele sociale, cât și ce hashtag-uri sunt în topul preferințelor, cum reacționează utilizatorii la anumite tendințe, dar și ce tipuri de comentarii lasă. Există tool-uri profesionale pentru ascultarea socială care te ajută să identifici și să monitorizezi trendurile de-a lungul timpului.
  • Google Trends – Acest website de la Google analizează popularitatea anumitor cuvinte cheie de-a lungul timpului. Astfel, poți obține insight-uri prețioase despre ce este la mare căutare acum sau ce este într-o continuă creștere, în funcție de limbă, zona geografică sau de categoria de subiect pe care dorești să o iei ca referință.

Trend Hunter – Prin platforma Trend Hunter poți descoperi cele mai inovative idei, oportunități de business, dar și viitoare trenduri. Aceasta pune la dispoziție numeroase rapoarte, articole dedicate pentru fiecare industrie, dar și alte unelte utile precum insight-uri despre consumatorii de pretutindeni. Dacă vrei să afli ce s-ar vinde cel mai bine sau care sunt cele mai wow idei de magazin online, atunci trebuie să arunci o privire pe website-ul lor.

3.    Citește review-urile clienților la produse existente

 

Dacă deții deja un magazin online, atunci rubrica de review a produselor trebuie să-ți devină cea mai bună prietenă. Adesea, consumatorii își exprimă părerea, așteptările sau nevoile sub forma unui comentariu sau a unui review la produsele deja comandate. Extrage informații prețioase și vezi ce poți îmbunătăți sau cu ce produse noi poți veni pentru a aduce plus valoare consumatorilor tăi.

În cazul în care nu deții încă un magazin online, însă ești curios ce produse s-ar vine cel mai bine, atunci consultă secțiunile de reviews ale competitorilor tăi. Analizează ce ar îmbunătăți consumatorii la produsele de succes deja existente, ce caracteristici extra ar trebui să aibă, dar și în ce segment de prețuri ar trebui să se încadreze. Astfel, poți veni cu un avantaj competitiv, oferind produse mai performante la prețuri mult mai prietenoase.

 

4.    Urmărește forumuri și discuții pe Quora

 

Pe lângă rețelele sociale și review-uri, o sursă neprețuită de insight-uri sunt forumurile pe diverse topicuri sau discuțiile Quora. În funcție de domeniul ales sau de tipul de produse pe care dorești să le vinzi, caută diverse discuții pe forumuri.

Totodată, poți pune chiar tu întrebări pe Quora sau alte website-uri similare, în calitate de consumator care are nevoie de păreri. Astfel, utilizatorii vor împărtăși din experiențele proprii, în timp ce tu îți vei face o perspectivă de ansamblu în materie de preferințe, așteptări, utilitatea produselor sau caracteristici necesar pentru un produs de succes.

 

5.    Consultă statistici și studii de piață

 

Se spune că cifrele sunt cei mai buni aliați atunci când vrei să pui bazele unui business stabil și sustenabil în timp. De aceea, statisticile, studiile de piață sau rapoartele de vânzări apărute după fiecare campanie importantă trebuie să facă parte din research-ul tău. Poți afla care sunt cele mai cumpărate produse sau categorii de produse, ce se vinde cel mai bine într-un anumit sezon sau ce tip de magazin online funcționează cel mai bine pentru un anumit public țintă.

Inspiră-te de la competitorii tăi sau apelează la surse de încredere, precum Statista, pentru a-ți contura o gamă de produse care să răspundă cu adevărat la nevoile consumatorilor și implicit, să genereze profit pe termen lung.

 

Ce tipuri de produse poți vinde online?

 

După ce ai realizat o cercetare amănunțită și ai descoperit care sunt domeniile cu potențial de creștere, care sunt nevoile consumatorilor și prin ce produse le poți satisface, este necesar să alegi tipul de produse pe care le vei vinde online.

La fel ca în alte industrii, produsele de e-Commerce sunt împărțite în două categorii principale, cum ar fi:

 

1.    Produse de larg consum

 

Produsele de larg cosum pot fi atât fizice, cât și digitale, fiind esențiale și având un grad crescut de popularitate. Acestea sunt produse de care toată lumea are nevoie, precum mâncare, îmbrăcăminte, electrocasnice esențiale, obiecte de igienă, mobilier, jucării pentru copii.

Adesea, prețul lor este unul accesibil, deoarece sunt destinate unui public țintă cu orice tip de venit: mic, mediu sau mare. Este adevărat că în funcție de domeniul ales și de produsele la care te-ai gândit, prețurile pot varia. De exemplu, poți alege să vinzi alimente și cosmetice pentru un public cu venituri medii sau să vinzi huse de telefon la prețuri foarte mici.

 

2.    Produse de nișă

 

Produsele de nișă sunt bunuri sau servicii care deservesc o anumită bază de clienți și o anumită categorie de produse. Adesea, acestea sunt produse unice, realizate în loturi mici sau la cerere, cum ar fi bijuteriile handmade, accesorii personalizate, piese vestimentare unicat, dar și multe altele.

La ora actuală, există pe piață o cerere foarte mare pentru piese unicat, numărul magazinelor online cu produse hand-made este într-o continuă creștere, iar marketplace-urile sunt pline de astfel de produse. Astfel, dacă ai un talent sau o pasiune, atunci o poți transforma într-o afacere profitabilă.

 

+45 idei de magazine online profitabile – Ce se vinde cel mai bine online în 2022?

Pentru a reuși să consolidezi afacerea profitabilă mult dorită, mai ai de făcut un ultim pas, care este și cel mai important: să selectezi produsele cu cel mai mare potențial de vânzare anul acesta și nu numai. Chiar dacă pare complicat, am reușit să creăm o listă cu peste 45 de idei de produse care se vând cel mai bine online, care te vor ajuta să consolidezi o afacere puternică și de mare succes pe termen lung.

Iată care sunt produsele și domeniile la mare căutare în acest an, de care să ții cont când îți faci planul pentru perioada ce urmează:

 

Îngrijirea copiilor și a bebelușilor

 

În 2021, numărul total de nou-născuți a fost de 179.992, conform statisticilor înregistrate.

Și pentru că îngrijirea copiilor și a bebelușilor este un domeniu în continuă dezvoltare și de mare necesitate, iată care sunt cele mai promițătoare produse pentru îngrijirea micuților:

  1. Termometre pentru copii – Pentru că imunitatea copiilor și a bebelușilor este mult mai fragilă, termometrele și produsele de prevenție și tratare a răcelilor sunt la mare căutare indiferent de sezon.
  2. Scaune auto pentru copii orientate cu spatele – Deși scaunele auto pentru copii sunt mereu la mare căutare, de această dată poți opta pentru o variantă mai nișată, populară în rândul căutărilor pe Google.
  3. Ustensile de tăiat unghiile pentru bebeluși – Produsele de igienă personală și îngrijire pentru bebeluși sunt incluse în categoria evergreen, fiind mereu pe lista proaspeților părinți.

 

Sănătate și frumusețe

 

Acest domeniu este foarte volatil, fiind în strânsă legătură cu tendințele. Așa că, dacă ai ales să-ți deschizi un magazin online în această industrie, imbracă haina flexibilității și fii deschis la schimbare.

  1. Accesorii pentru gene false – Conform statisticilor, accesoriile pentru gene false, dar și pentru sprâncene au crescut în topul căutărilor pe Google, AliExpress dar și în rândul magazinelor Shopify.
  2. Placă/perie de îndreptat barba – Deoarece anul acesta look-ul preferat al bărbaților include și o barbă generoasă, produsele de îndreptat barba sunt pe val. În această categorie intră placa, peria, dar și diferite geluri și creme speciale pentru barbă.
  3. Ștampilă pentru eyeliner – Chiar dacă n-ai auzit de acest produs până acum, să știi că este la mare căutare în ultima perioadă. Din ce în ce mai multe influencerițe promovează aplicarea eyeliner-ului cu ajutorul unei ștampile.

https://www.youtube.com/watch?v=HNgzn3obuvc

  1. Frigiderele pentru produsele de beauty – Deși au apărut în anul 2015, frigiderele de beauty au început să capete notorietate abia în anul 2020. Iar anul acesta au revenit în atenția cumpărătorilor și a tendințelor din numeroase state.

 

Îngrijirea animalelor de companie

Din ce în ce mai multe persoane își măresc familia cu un membru pufos și drăgălaș, acceptând fericiți să plătească sume generoase pentru confortul noului venit. Astfel, dacă vrei să vinzi produse într-un domeniu profitabil și plăcut, atunci acesta este.

  1. Paturi pentru animale – Stăpânii își tratează animalele de companie ca pe proprii copii, fapt ce se reflectă și în varietatea generoasă a paturilor de animale. De la corturi tip indian, la baldachin, sau canapele din piele – le găsești pe toate în preferințele cumpărătorilor.
  2. Boluri personalizate de mâncare și apă – Chiar dacă bolurile de mâncare sunt un articol basic, ușor de găsit peste tot, acestea se pot transforma în produse vedetă dacă sunt personalizate.
  3. Transportator pentru animale – Odată cu reluarea călătoriilor și a vacanțelor, a crescut și cererea pentru transportatoarele de animale. Mulți stăpâni aleg să-și ia prietenii pufoși în vacanțe sau diverse deplasări.

 

Bucătărie și gătit

 

La fel ca industria beauty, și cea de gătit este foarte volatilă la trenduri, schimbarea și inovația fiind unele dintre caracteristicile sale principale.

  1. Serviciu de masă – Acest produs poate fi încadrat la categoria evergreen, seturile de veselă moderne fiind la mare căutare atât pe platformele de marketplace, cât și pe magazinele online.
  2. Pahare și linguri de măsurare – Căutările pentru termeni precum “pahare de măsurare” sau “linguri de măsurare” au generat peste 201,000 căutări/lună în Olanda, ceea ce le transformă într-o variantă demnă de luat în considerare pentru un magazin online.
  3. Deschizător de conserve electric – După 80 de ani de când a fost lansat, deschizătorul de conserve electric a rămas în topul preferințelor consumatorilor, și este într-o continuă creștere.

Bijuterii și accesorii fashion

 

Bijuteriile sunt o idee excelentă, dacă vrei să vinzi produse compacte, care să nu ocupe mult spațiu de depozitare.

  1. Bijuterii cu design minimalist – În ultimii ani, bijuteriile mari au fost înlocuite cu cele mici și delicate, pline de rafinament. Dacă îți place să faci bijuterii hand-made, atunci alege designuri minimaliste, pentru că sunt la mare căutare și anul acesta.
  2. Agrafe de păr – Cheie succesului pentru un asemenea produs este să vină cu un design unic. Dacă agrafele basic s-au demodat, cele cu designuri inedite încă sunt pe val, mai ales pentru fashioniste.

 

Sport și fitness

Aceasta este o nișă foarte ofertantă, iar dacă ești la curent cu trendurile și vinzi produse ce sunt la mare căutare, atunci ai toate șansele să reușești cu noul tău business de e-Commerce.

  1. Încălțămintea sport din plasă – În topul preferințelor celor pasionați de sport sunt încălțările sport din plasă. Vino cu modele comode, speciale pentru antrenamentele în sală și afară, iar cumpărătorii nu vor întârzia să apară.
  2. Bandă de rezistență – Pentru că mulți oameni vor să-și continue antrenamentele și acasă, banda de rezistență continuă să fie în topul căutărilor în rândul articolelor de sport.
  3. Pistol de masaj – Aceste aparate de masaj și relaxare a musculaturii după antrenament au devenit populare începând cu anul 2019, însă sunt la mare căutare și în 2022.

 

Telefoane mobile și accesorii

 

Accesoriile pentru telefoanele mobile sunt mai mult decât un trend în continuă creștere. Fiind potrivite pentru orice segment de public, accesoriile pentru telefoane sunt printre produsele care se vând cel mai bine.

  1. Huse de telefon – Cumpărătorii caută în permanență noi modele de huse cool pentru telefoanele lor. Odată ce ai reușit să te faci remarcat în piață, magazinul tău online va avea un succes garantat.
  2. Lămpi Ring Light – Aceste produse devin din ce în ce mai ieftine și populare, în special în rândul tinerilor influenceri sau a adolescenților.
  3. Trepied pentru telefon – Odată cu evoluția TikTok și a influencerilor, a crescut și cererea pentru trepiedele de telefon și a accesoriilor care ajută în realizarea de poze și video-uri profesionale.

 

Home & Deco

 

Domeniul home&deco a devenit foarte popular în ultimii ani, iar anumite produse au început să crească în tendințe inclusiv în 2022. Dacă vrei să activezi într-un domeniu stabil, cu o cerere constantă, atunci acesta este.

  1. Plante de interior – Anul acesta s-a înregistrat o creștere semnificativă în numărul vânzărilor online de plante de interior. Însă, transportul și depozitarea pot deveni o adevărată provocare în anumite situații.
  2. Perdele și inele de draperii – În ultimele luni s-a înregistrat un trend în creștere la capitolul vânzări de perdele și inele de draperii. Oamenii caută diverse modalități prin care să-și îmbunătățească designul și confortul în propria casă.
  3. Luminile LED – Sistemele de iluminare cu lumini LED au crescut în popularitate în rândul publicului tânăr. Fie că vinzi lămpi sau sisteme de iluminare completă, acest tip de produse va fi la modă și în perioada ce urmează.

 

Produse eco-friendly sunt din ce în ce mai căutate online

Preocuparea față de mediu și de produsele eco este prezentă indiferent de industrie sau tipul de produs. Însă există câteva produse care sunt la mare căutare în acest an.

  1. Folii alimentare reutilizabile – Una dintre principalele preocupări ale utilizatorilor sunt produsele care pot substitui foliile de aluminiu și staniol. O alternativă eco-friendly la mare căutare sunt foliile sau capacele reutilizabile din silicon.
  2. Sclipiciul biodegradabil – Consumatorii și designerii au devenit conștienți de impactul negativ al paietelor și materialelor din plastic asupra mediului. Astfel, a crescut cererea pentru sclipiciul biodegradabil, fiind un produs de nișă.
  3. Recipiente de cafea reutilizabile – Numeroase cafenele includ în strategia lor și grija față de mediu. Astfel, utilizatorii cu recipiente de cafea reutilizabile pot primi reduceri la anumite cafenele ToGo.

 

Device-uri și accesorii

 

Pentru că lucratul de acasă a devenit noua normalitate, consumatorii doresc să-și îmbunătățească experiența de lucru și să investească în noi device-uri și accesorii.

  1. Computer – Această categorie de produse a revenit în topul achizițiilor în anul 2022 și este într-o continuă creștere. Conform statisticilor Shopify, indicele YOY  pentru termenul “computere” a înregistrat un procent de 609% anul acesta.
  2. Cabluri – Cererea este în continuă creștere în sectoarele comercial, industrial și rezidențial pentru cabluri. Poți vinde diferite tipuri de cabluri, de la cele HDMI, până la cabluri profesionale MC sau RCA.
  3. Mousepad – Consumatorii vor să-și îmbunătățească experiența de navigare, iar mousepad-urile sunt un accesoriu extrem de util. Poți targeta diferite publicuri de la gameri la persoane care lucrează de acasă constant.

 

Haine și accesorii pentru îmbrăcăminte

Conform Statista, industria fashion este într-o continuă expansiune, având o rată anuală de creștere de 11%. Afacerile în industria retail sunt considerate cele mai dificile, mai ales că trendurile în fashion se schimbă de la un sezon la altul. Însă, dacă alegi un public țintă bine definit și livrezi produse cu o cerere ridicată pe piață, poți obține profituri generoase.

  1. Curele cu cataramă – Accesoriile sunt importante în fashion, iar curelele cu cataramă sunt unele dintre produsele cu marjă de profit constant ridicată. În 2022, termenul “curele cu cataramă” a înregistrat 90,500 căutări/lună, fapt ce confirmă popularitatea lor.
  2. Bustiere sport – Printre cele mai vândute produse online se află și bustierele sport. Deoarece fitness-ul și sportul sunt considerate piețe evergreen, popularitatea lor pe termen lung este garantată.
  3. Piese de remodelare corporală – Cererea pentru diferitele piese de remodelare corporală este într-o continuă creștere, mai ales că numeroase doamne și domnișoare doresc să obțină o siluetă de invidiat.

 

Jucării și hobby-uri

O altă piață ofertantă, plină de inovație, ce aduce mereu noi produse și oportunități de extindere este cea a jucăriilor și produselor destinate pentru hobby-uri.

  1. Mașini de jucărie – Populare în rândul copiilor încă din cele mai vechi timpuri, mașinile de jucărie au revenit în topul preferințelor cumpărătorilor, cu 22,200 căutări/lună. Aici sunt incluse și mașini electrice cu telecomandă, mici, mari și de diverse tipuri, nu doar cele clasice.
  2. Acuarele lavabile – Pictura este un mod inedit prin care cei mici își pot exprima creativitatea. Astfel, fiind la limita dintre un hobby și o jucărie, acuarelele lavabile sunt un produs cu potențial pentru magazinele online în domeniu.
  3. Jucării branded – Copiii adoră desenele animate și filmele, iar jucăriile cu eroii lor preferați sunt la mare căutare. Fie că este vorba de Elsa, Spiderman sau alte personaje celebre, jucăriile branded sunt și vor rămâne la mare căutare și în anii ce urmează.

 

Accesorii pentru călătorit

 

Acum mai mult ca niciodată, oamenii sunt dornici să plece în diverse călătorii. Fie că este vorba de obiecte destinate zborului cu avionul, drumețiilor sau mersului la plajă, accesoriile pentru călătorit sunt de luat în considerare în acest an.

  1. Pernă pentru gât – Populare de-a lungul timpului, pernele pentru gât moderne vin la pachet cu tot felul de caracteristici noi. Dacă nișa aleasă este călătoritul, atunci acest produs va fi un real succes.
  2. Prosoape de plajă personalizate – Lucrurile personalizate au devenit extrem de căutate în ultimii ani, iar prosoapele de plajă nu fac excepție. Modele diverse și pline de culoare sunt la mare căutare, iar costurile lor sunt relativ reduse.
  3. Rucsacuri – Deși este o piață competitivă la capitolul rucsacuri destinate călătoritului, consumatorii caută în permanență alternative inovative, ce au noi caracteristici. Astfel, dacă vrei să ieși în evidență propune produse unice sau, de ce nu, personalizate.

 

Electronice

 

Piața electronicelor este suprasaturată din punct de vedere al competiției, însă există anumite nișe cu un potențial real de dezvoltare.

  1. Plăci de circuit și componente – Această nișă pare a fi promițătoare pentru următorii ani, mai ales că se estimează că până în 2025, piața de îmbunătățire a locuințelor va valora peste peste 68.4 miliarde de dolari.
  2. Lămpile smart – În topul tendințelor de obiecte smart, anul acesta se vor clasa lămpile smart, conform Google Trends. Acestea presupun funcționare prin comandă vocală și personalizare prin intermediul WiFi.
  3. Panouri solare și încărcătoare – Obținerea energiei prin intermediul panourilor solare a căpătat o mare amploare în ultimii ani și este un trend într-o continuă creștere. Dacă vrei un business orientat către tehnologiile viitorului, atunci panourile solare sunt produsele de care ai nevoie.

 

Accesorii pentru mașină

 

Chiar dacă piața accesoriilor pentru mașini nu este atât de interesantă precum cea a electronicelor, de exemplu, aceasta îți oferă stabilitate și profitabilitate pe termen lung. Iată ce se vinde cel mai bine în materie de accesorii pentru mașini.

  1. Suport auto de telefon – Acesta este tipul de produs în care majoritatea șoferilor investesc. Fiind extrem de practic și util, acesta este pe lista multor conducători auto .
  2. Purificator de aer pentru mașină – Numeroși consumatori petrec ore întregi în mașină. Astfel, un produs care s-a remarcat în topul preferințelor consumatorilor pe Google sunt purificatoarele de aer pentru mașini.
  3. Organizator auto – Dacă vinzi deja articole pentru mașini, atunci din paleta de produse oferite nu trebuie să lipsească organizatoarele auto. În anumite zone de pe glob sunt la mare căutare, iar pe piața românească încep să devină din ce în ce mai populare.

 

Tu ce produse care se vând cel mai bine online alegi pentru e-Commerce-ul tău?

 

Acum că ai aflat care sunt principalele elemente atunci când faci un research pentru noi produse, câte tipuri de produse există, dar și care sunt cele mai în vogă produse anul acesta, îți mai rămâne un singur lucru de făcut. Să dai startul afacerii tale online și să devii un leader de piață în vânzările online.

Începe să transformi datele statistice și cele mai noi tendințe într-o afacere de succes și apelează la parteneri de încredere, pentru a-ți scala afacerea. De la furnizor de plăți cu cardul la firma de curierat care va livra comanda, fiecare etapă este crucială în consolidarea afacerii tale, cu atât mai mult în industria comerțului electronic.

Și pentru că livrarea produselor în stare bună și la timp poate influența considerabil satisfacția consumatorilor, alege să apelezi cu încredere la serviciile de curierat Sameday. Suntem alături de afacerile de pretutindeni, mici sau mari, oferind soluții moderne pentru antreprenori și clienții lor.

Iată serviciile Sameday prin care produsele tale ajung la clienți:

  • Livrări în aceeași zi cu serviciul SAME DAY, cu peste 40.000 de expedieri livrate pe lună;
  • Livrări a doua zi cu serviciul NEXT DAY cu peste 2 milioane de expedieri livrate pe lună;
  • Serviciul easybox sau opțiunea self-service care revoluționează experiența de livrare.

Ce mai aștepți? Începe acum să inovezi prin produsele tale și oferă cel mai bun customer experience împreună cu echipa Sameday.