Din 1.11 păstrăm un singur canal de comunicare prin UNNO, aplicația de ticketing internă, direct accesibilă din secțiunea mesagerie a eAWB. Pentru un plus de simplitate și eficacitate, am integrat aici inclusiv alertele pe care le vei primi pe mail.
Alertele pe care ti le transmitem pe email, te vor directiona cu doar un click, in platforma eAWB, astfel incat tu sa ne transmiti informatiile necesare mult mai rapid, iar noi sa livram conform asteptarilor tale.
Am creat pentru tine doua tipologii de Alerte:
Pentru Alertele ce necesita actiuni din partea ta, te rugam sa accesezi link-ul din email ce te va directiona automat in platforma eAWB unde vei gasi un ticket cu toate informatiile deja completate. Adauga detaliile necesare in tab-ul “Descriere”, conform tipologiei de alerta, si noi vom prelua raspunsul tau in cel mai scurt timp si fara impact in procesul de livrare.
Daca nu ai deja active aceste alerte, poți contacta agentul de vanzari/account-ul dedicat și vei primi suportul nostru in vederea setarii alertelor de interes pentru tine.
Pentru a ne bucura de beneficiile digitalizarii, te rog sa transmiti orice solicitare viitoare folosind direct sectiunea ,,Mesagerie’’, accesibila in platforma de client eAWB, de aici https://eawb.sameday.ro/login. Dupa completarea campurilor necesare si obligatorii, prin aplicatia UNNO, dezvoltata special pentru tine si partenerii nostri, simplificam fluxul de lucru si ne asiguram ca solicitarea ta ajunge automat in atentia noastra si a colegilor responsabili.
Fara pasi in plus, platforme si credentiale suplimentare, utilizarea UNNO iti ofera vizibilitate in timp real asupra statusurilor solicitarilor tale si deschide un canal de comunicare simplu si rapid.
Convinge-te urmarind ghidul de aici pentru vizualizarea rapida a modului de utilizare a aplicatiei UNNO din sectiunea ,,Mesagerie’’, accesibila in platforma de client eAWB.