Sameday, alături de toți partenerii din toate segmentele pieței online, acționează în sensul creșterii comerțului online, promovând metodele de scalare pentru afacerile românești și din regiune.
Prietenii noștri de la easySales – platforma românească care integrează markeplace-uri relevante, ne oferă câteva sfaturi vizavi de cum să gestionezi eficient și automatizat vânzările prin multiple marketplace-uri.
Ai un magazin online și dorești să vinzi pe marketplace-uri relevante, cu minim de efort operațional? Citește articolul de mai jos pentru a afla bunele practici din domeniu.
Vânzarea pe marketplace-uri se justifică pentru majoritatea comercianților, magazine online cu autoritate, sau începători în eCommerce, mai ales pentru că oferă acces la trafic fidelizat și constant, ceea ce înseamnă că eforturile tale de marketing se vor diminua. Fie clienții știu că pe marketplace găsesc mai multe oferte, fie vin setați să cumpere direct, datorită calității serviciilor oferite. Fără discuție, un marketplace oferă comercianților acces la o piață mult mai extinsă de desfacere, poate chiar și internațional. Practic, odată ce îți activezi ofertele cu produse, e foarte probabil să faci vânzări, în timp scurt.
Dacă te-ai hotărât să îți extinzi prezența pe marketplace-uri relevante, iată câteva bune practici ce îți pot maximiza vănzările.
Sfat: Testează minim 50 de produse noi pentru fiecare sezon, așa încât să găsești mereu produse vedetă. Alege să listezi produse cu stoc și mai ales pe cele pe care le poți livra rapid.
În procesul de optimizare asigură-te că pui la dispoziție o documentație de produs completă, cu titluri ce conțin cuvinte cheie. Adaugă minim 5 poze cu fundal alb, poze 360 grade, poze care arată cum se folosește produsul. Oferă descrieri cu caracteristicile, dimensiunile, greutatea, culorile și texturile produselor, specifică compoziția materialelor. Fă o listă cu întrebările posibile ale clientului tău și răspunde la acestea în descrierea de produs. Împarte informația în paragrafe și secțiuni scurte, unde prezinți aspecte tehnice, beneficii și avantaje (paragrafe scurte cu bullet-uri, propozitii scurte și cuvinte scurte reprezintă regula de aur a copywritt-ing-ului).
Un uita, ceea ce nu poți automatiza, poți centraliza și procesa în grup: de exemplu facturi și AWB-uri sau procesări comenzi, din multiple platforme.
Asigură-te că ai contract cu cel puțin un serviciu de curierat și că ai conectat un sistem de facturare. Începe cu marketplace-ul de la care ai obținut cel mai rapid răspuns, ai negociat un comision mai mic și nu solicita eforturi complexe pentru completarea documentației de produs
Nu uita, pentru a crește șansele de a fi vizibil pe marketplace-uri, este necesar să participi activ și constant la campaniile organizate de marketplace-uri și să profiți de mai multe șanse pentru a ajunge la clienți.
Integrarea marketplace-urilor într-o singură platformă este o abordare omnichannel pentru a conecta comercianții cu diferite marketplace-uri relevante prin intermediul unei conexiuni API sigure. Integratorul permite o comunicare bidirecțională cu marketplace-urile, magazinele online și alte sisteme folosite de acesta, astfel încât comercianții online să sincronizeze cataloagele de produse din magazinul online, cu marketplace-urile unde sunt prezenți, cu sincronizarea stocurilor.
O platformă de integrare marketplace-uri standardizează toate procesele de pe marketplace-uri, într-o interfață ușor de folosit, intuitivă. Acest lucru facilitează accesul utilizatorilor la informații printr-un dashboard centralizat, având opțiune de control al accesului și securitatea crescută a datelor.
Beneficiul cu easySales este că refolosește structura și informațiile pe care le au comercianții, pentru a lista produsele direct pe raftul marketplace-ului dorit. easySales ajută firmele să reunească operațiuni disparate într-o singură platformă integrată, simplificând astfel procesele și sporind agilitatea. Introducerea manuală a datelor reduce semnificativ productivitatea, dar o platformă de integrare marketplace-uri te ajută să ai acces la un singur proces de generare bulk AWB-uri și facturi, de exemplu.
Testează platforma easySales, fără a insera datele de card și poți testa gratuit pentru 14 zile, cu acces la suport dedicat, pentru a-ți maximiza vânzările și eficientiza procesele. Refolosim structura și informațiile pe care le ai, pentru a lista produsele direct pe raftul marketplace-ului dorit și poți vinde chiar de a doua zi!
Zero investiții în echipamente hardware sau licențe software, în mentenanță și dezvoltări ulterioare lungi și costisitoare. Cu easySales economisești bani și poți extinde rapid afacerea.
easySales este o soluție SaaS « la cheie » care oferă instrumentele de care orice comerciant online competitiv are nevoie pentru a vinde pe mai multe canale de tip marketplace, folosind o platformă unificată.
Vrei să fii la curent cu noutățile din eCommerce sau cu ce noi marketplace-uri integrăm?
Urmărește-i pe rețelele sociale și
Înscrie-te pe grupul easySales România – eCommerce Network!
sau abonează-te la articolele educaționale de pe blogul easySales.
https://easy-sales.com/blog/ro/
[email protected]
Telefon: 0372 786 110