Cu Sameday ai #SAFEDAY

#24.03.2020

Acum, când trebuie să luptăm împreună, dar separat, pentru a menține lucrurile pe un făgaș cât mai apropiat de normal, vreau să mulțumesc din suflet celor din prima linie care fac ca lucrurile necesare să ajungă unde trebuie: Fan Courier, Urgent Cargus, DPD, GLS și celorlalți curieri, îndeosebi celor care ne asigură hrana zilnică.
Poți să vezi și să te alături și tu îndemnului meu la solidaritate.
Cu drag și dor de vremuri mai normale,

Comunitate Sameday:

-Am comunicat în toată organizația regulile de bază de prevenire a răspândirii virusului și ne-am asigurat că toți angajații țin cont de ele și sunt mereu bine informați;
-Am anulat toate evenimentele care pun un număr mare de angajați la un loc și ne interesăm mereu cum se simt aceștia;
-Am decis să oprim orice tip de business travel în afara țării și am anulat toate trainingurile sau conferințele din perioada următoare;
-Toate echipele din sediile de birouri lucreaza de acasa;
-Acordarea unui suport financiar, in cazul in care vom avea colegi diagnosticati cu COVID-19;
-La intrarea în ture facem un screening de temperatură angajaților și avem un medic disponibil la fața locului pentru monitorizarea permanentă a stării de sănătate.

Client destinatar:

-Am dotat curierii cu mănuși, măști și dezinfectant;

-Dezinfectăm toate lockerele Sameday la fiecare alimentare;

-Avem soluții pe bază de alcool pentru dezinfectarea mâinilor, iar echipele de curățenie dezinfectează periodic suprafețele de lucru și spatiile comune din toate punctele noastre de lucru;

-In centrele noastre logistice folosim utilaje speciale de dezinfecție pe bază de abur.

 

Client expeditor:

-Agentii care se ocupa de ridicarea coletelor au in dotare masti de protectie, manusi si dezinfectant;

-Semnarea online a contractelor, nefiind necesara interactiunea umana;

-Dezinfectarea constanta a masinilor.

Sameday!

 

#23.03.2020

Speram ca mesajul nostru te gaseste bine si sanatos. Asa cum te-am obisnuit, te tinem la current cu tot ce e nou.

Ultima saptamana a fost foarte aglomerata pentru curierii nostri, insa asa cum stii suntem obisnuiti cu provorarile, drept urmare suntem increzatori ca vom reusi sa livram in continuare bine, asa cum ti-am promis.

Foarte important, aplicam toate masurile prevazute in Ordonanta de Urgenta, emisa in 20.03.2020  si contribuim in continuare la normalizarea situatiei, cum ne pricepem noi mai bine: livrand.

Fii alaturi de noi, fiecare zi va fi  #safeday #safeday #farapanica #aigrijadetine

#16.03.2020

Știm, zilele astea totul e despre Coronavirus. Toate celelalte subiecte sau activități au trecut pe planul doi sau depind de evoluția acestuia.
Și credem că deja e evident pentru toată lumea:
La Sameday ne confruntăm mereu cu provocări, mai mici sau mai mari, ceea ce ne-a antrenat în căutarea de soluții și de metode optime de
implementare.
Contextul este unul atipic, dar îți promitem că ne străduim constant să prevenim ca situația să ia amploare și că încercăm să protejăm pe toată lumea, cu măsuri și idei noi – clienții, destinatarii și comunitatea Sameday.
La drept vorbind, nimeni nu știe încă prea multe lucruri despre virus, nici măcar cât va mai dura până ce va fi ținut sub control.
Între timp, însă, ne informăm cât se poate de corect și facem tot ce ține de noi să îți oferim în continuare un serviciu de curierat bun, așa cum ți-am promis. Iar logica dictează să facem lucrurile care au funcționat în alte țări. Așa că, pentru început:

1. ne-am dotat curierii cu mănuși, măști și dezinfectant;
2. am comunicat în toată organizația regulile de bază de prevenire a răspândirii virusului și ne-am asigurat că toți angajații țin cont de ele și sunt mereu bine informați;
3. dezinfectăm toate lockerele Sameday la fiecare alimentare;
4. avem soluții pe bază de alcool pentru dezinfectarea mâinilor, iar echipele de curățenie dezinfectează periodic suprafețele de lucru și spatiile comune din toate punctele noastre de lucru;
5. in HUB-uri folosim utilaje speciale de dezinfecție pe bază de abur;
6. la intrarea în ture facem un screening de temperatură angajaților și avem un medic disponibil la fața locului pentru monitorizarea permanentă a stării de sănătate;
7. am anulat toate contextele care pun un număr mare de angajați la un loc și ne interesăm mereu cum se simt aceștia. Am decis să oprim orice tip de business travel în afara țării și am anulat toate trainingurile sau conferințele din perioada următoare;
8. toate echipele din sediile de birouri pot lucra de acasă.

Nu în ultimul rând, rămânem vigilenți, dar calmi, pentru că știm că panica nu ajută pe nimeni. Și facem ce știm noi mai bine: LIVRĂM.Așa cum și tu trebuie să faci cu calm tot ceea ce ține de tine, pentru că avem nevoie să te știm în siguranță pe tine, cel pentru care facem tot ceea ce facem, cu atât mai mult în aceste momente grele.

Fii alături de noi ca să facem din fiecare zi o #safeday
#safeday #farapanica #aigrijadetine

P.S.: Lucrăm la o soluție de livrare care să ne ajute să diminuăm riscul pentru tine, clienții și partenerii tăi, cât și pentru curierii Sameday care sunt adevărații eroi în această perioadă.

Revenim cu vești!