Informari pentru curieri

                                                                                                

RETUR DOCUMENTE – BILET LA ORDIN

  • Pentru serviciul Retur Documente, in situatia in care documentul care trebuie preluat/ridicat este un Bilet la Ordin, expeditorul trebuie sa ne specifice pe AWB-ul de tur la rubrica Observatii: “Retur BO suma XXX RON”. Curierul care preia Biletul la Ordin este obligat sa verifice ca suma mentionata pe Biletul la Ordin sa coincida cu suma mentionata pe AWB-ul de tur.

         OBS: Clientul trebuie sa astepte curierul cu documentul pregatit neambalat pentru ca suma sa poata fi verificata.

  • In cazul in care suma mentionata pe Biletul la Ordin nu coincide cu suma mentionata pe AWB-ul de tur, curierul nu va livra expedierea de tur si astfel nu va prelua Biletul la Ordin. Acesta va cere ulterior detalii catre Customer Service. Curierul nu poate astepta la adresa pentru clarificari, expedierea se va livra a doua zi dupa primirea clarificarilor.

 

 

                                     

 

 

Livrarea Fara GrijiLivrarea cu Link – PIN

 

                                                                                       

 

                  

 

                                                                                       

                         

 

PRELUAREA COLETELOR DE RETUR

 

La preluarea/ridicarea coletelor de retur, daca exista un alt awb vechi lipit pe colet, te rugam:

 

ATENTIE! Exista situatii in care, datorita faptului ca exista doua awb-uri pe colet, unul vechi, iar altul nou, in hub-uri/agentii se scaneaza awb-ul vechi, iar acest lucru implica scan-uri gresite, statusuri eronate, stergere de statusuri, rapoarte eronate, etc.

 

RIDICAREA COLETELOR DE RETUR DIN LOCKER

La ridicarea coletelor de retur din Locker – EasyBox te rog:

 

ATENTIE! Exista situatii cand, datorita neatentiei lipirii awb-ului de retur de catre curier pe coletul corect acesta ajunge catre un alt client.

Ex: “Doar gandeste-te cum te-ai simti daca in loc de un Iphone 11 primesti o pereche de adidasi putin purtati, marimea 45”.

 

 

 

Avantajele serviciului „Livrare fara griji”

Avantajele pentru expedierile cu serviciul Livrare fara grijiin care destinatarii acceseaza link-ul sau ofera PIN-ul primit prin SMS sunt:

 

Pentru expedierile cu serviciul Livrare fara grijiin care Livrarea se efectueaza fara ca destinatarul sa acceseze link-ul primit prin SMS si fara PIN, curierii trebuie sa legitimeze destinatarul (sa solicite prezentarea unui act de identitate) si sa verifice datele de pe awb:

Exista urmatoarele situatii:

I. DESTINATARUL ESTE PERSOANA FIZICA (PF):

1.Daca livram direct destinatarului mentionat pe awb, pe borderoul de livrare se preiau Ora Livrarii, Numele in clar si Semnatura acestuia;
2.Daca livram unei terte persoane care nu este mentionata pe awb, pe borderoul de livrare se preiau Ora Livrarii, Numele in clar, Serie si Nr. Act de identitate si Semnatura persoanei care a primit expedierea; Livrarea se efectueaza la o terta persoana, doar cu acordul verbal sau telefonic al destinatarului mentionat pe awb;

II.DESTINATARUL ESTE PERSOANA JURIDICA (PJ):
1.Daca livram direct destinatarului mentionat pe awb, pe borderoul de livrare se preiau Ora Livrarii, Numele in clar, Semnatura destinatarului si Stampila persoanei juridice;
2.Daca livram unei terte persoane care nu este mentionata pe awb, pe borderoul de livrare se preiau Ora Livrarii, Numele in clar, Serie si Nr. Act de identitate si Semnatura persoanei care a primit expedierea; Livrarea se efectueaza la o terta persoana, doar cu acordul verbal sau telefonic al destinatarului mentionat pe awb;

ATENTIE! Semnatura destinatarului se preia pe Borderoul de Livrare, nu pe diverse hartii/coli/foi albe.
OBS1: Este obligatoriu sa accesati meniul Borderouri Deschise, in Aplicatia Curierului pentru a efectua fotografii clare ale Borderoului de Livrare.
OBS2: In cazul in care nu vor fi inserate fotografii cu Borderoul de Livrare, nu se vor putea emite alte Borderouri de Livrare, iar curierii nu vor putea iesi astfel in livrare.
ATENTIE! In situatia in care nu se respecta detaliile de mai sus, iar clientii ne solicita aceste date, expedierile vor intra in proces de despagubire.