Ghid de supraviețuire Black Friday

După Black Friday trebuie să rămânem doar cu bucuria bunătăților comandate. În acest sens, îți recomandăm să porneșți pe drumul comenzilor cu un strop de răbdare în gând.

 

Nu uita:

  • Pentru a verifica în timp real cât de aproape este de tine coletul comandat de Black Friday accesează tracking-ul https://sameday.ro/;
  • Din momentul în care coletul tău ne este predat de către expeditor până în momentul în care ajunge la tine, acesta trece prin mai multe etape; în perioada 15 -30 noiembrie 2019 timpul de livrare poate depăsi 72 de ore;
  • Imediat ce comanda va fi preluată de curier spre livrare vei primi un SMS cu datele de contact ale acestuia.

 

Cum urmărești expedierea ta?

  • Accesează secțiunea “Verifică AWB” din cadrul www.sameday.ro;
  • Numărul de AWB îl poți regăși în contul de client al magazinului online de unde ai făcut comanda sau în mesajul primit de la noi.

 

Când se actualizează statusul expedierii tale?

  • Poate dura de la câteva ore până la cel mult o zi, până când sistemul actualizează statusul expedierii tale.

 

Ce se întâmplă dacă nu eșți la adresa când ajunge curierul?

  • Vei primi un aviz și un SMS în care este menționat faptul că ai fost căutat pentru efectuarea livrării;
  • Poți utiliza formularul de contact din cadrul https://sameday.ro/contact/ pentru a ne lasa un mesaj, ne poți scrie pe email (office@sameday.ro) sau poți insera mesajul pe Facebook pentru a stabili o nouă livrare ce se va efectua în termen de 24-72 de ore de la data solicitării tale.

 

De câte ori încercăm să îți livrăm coletul?

  • Încercăm să îți livrăm coletul de cel puțin două ori în zile diferite. După aceste încercări, coletul va fi stocat în depozitul nostru timp de 5 zile, perioadă în care îți poți ridica expedierea de la noi;
  • Te rugăm să ne suni pentru a-ți pregăti comanda, iar noi te vom anunța prin SMS când va fi pregătită pentru ridicare.

 

De ce pot apărea întârzieri în livrarea comenzii tale?

  • Adresa ta de livrare este incompletă sau incorectă;
  • Numărul tău de telefon nu este corect;
  • Dorești redirecționare către o altă adresă;
  • Accesul poate fi dificil până la ușa ta, uneori curierul are nevoie de un cod de acces pentru a putea intra în clădire. Te rugăm să verifici dacă ai furnizat aceste informații, în caz contrar există posibilitatea să fie programată o nouă încercare de livrare;
  • Condițiile meteorologice;
  • Încercări de livrare nereușite;
  • Erori tehnice temporare;
  • Rutele stabilite de livrare – timpul în care coletul ajunge la tine depinde de localizarea adresei, care se poate regăsi la începutul traseului sau la sfârșitul acestuia;
  • Conținutul coletului sau ambalajul acestuia se poate deteriora în procesul de livrare datorită manevrărilor multiple. În acest caz vom solicita expeditorului refacerea comenzii tale;
  • Timpii de livrare nu sunt garantați, dar Sameday Courier depune toate eforturile rezonabile pentru a livra expedierea ta în timpul estimat.

 

Ai o comandă prin serviciul easybox? Reține următoarele:

  • Poți ridica produsele din easybox la orice oră din zi și din noapte, în maximum 36 de ore de la momentul în care coletul a fost încărcat în locker de luni pana joi si 72 de ore in zilele de vineri, sâmbătă si duminică ;
  • PIN-ul aferent ridicării comenzii tale se transmite prin SMS, iar codul QR cu care poți ridica expedierea se transmite prin email, pe adresa setată în contul tău de client; te încurajăm să verifici inclusiv folder-ul SPAM;
  • În cazul în care întâmpini dificultăți în localizarea sertarului în care se află expedierea ta, asigura-te că identifici sertarul corect – pot exista sertare lăsate deschise de clienții anteriori; te încurajăm să verifici numerotarea acestora;
  • În eventualitatea în care ai comandat mai multe colete cu livrare în easybox vei primi pentru fiecare comandă detalii individuale de livrare;
  • Dacă vrei să ne transmiți un mesaj poți utiliza formularul de contact din cadrul www.sameday.ro, ne poți scrie pe email (office@sameday.ro) sau poți insera detaliile pe Facebook.