Intră în concurs și poți câștiga un iPhone 15
în 3 pași simpli

Descarcă SAMEDAY App

Ridică-ți coletul din easybox în maximum 2 ore

Înscrie-te în SAMEDAY App pentru a câștiga un iPhone 15

MIC GHID
PENTRU UN BLACK FRIDAY & CHILL

Black Friday 2023, ziua cu cele mai mari reduceri din an, se anunță a fi o zi de senzație, iar noi, SAMEDAY, dorim să te bucuri ca orice iubitor și pasionat de cumpărături online, cât mai repede, de achizițiile tale. Plini de energie cum ne știi și datorită experienței acumulate în fiecare an, muncim la foc continuu și facem tot ce putem ca acestea să ajungă la ține cât mai repede. Pentru un Black Friday reușit, încarcă-te cu energie, răbdare, dar și cu informațiile utile pe care ți le-am pregătit în ghidul de mai jos.

Informații utile:

  • Descarcă SAMEDAY App pentru a fi în permanență în controlul coletelor tale. Pentru coletele cu livrare la adresă, în aplicația mobilă SAMEDAY vei putea să:
    • Urmărești livrarea în timp real;
    • Plătești rambursul cu cardul, în aplicație;
    • Redirecționezi coletul la altă adresa sau la un vecin, dar și la easybox, dacă este eligibil;
    • Amâni livrarea.
  • Din SAMEDAY App, pentru coletele cu livrare la easybox, vei putea să prelungești termenul de păstrare cu înca 24h de la momentul încarcarii acestuia în locker.
  • SAMY, asistentul nostru virtual, îți stă la dispoziție 24/7 și îți oferă informații în timp real despre statusul coletelor tale, dar și informații extrem de utile dacă întâmpini dificultăți la ridicarea coletelor din easybox. Adio, minute pierdute la telefon! Îl găsești pe sameday.ro sau la o simplă scanare a QR-ului afișat la easybox.
  • Poți verifica statusul coletelor tale și direct pe site-ul nostru. Tot ce trebuie să faci este să introduci numărul de AWB complet pe sameday.ro. E simplu, rapid și afli pe loc toate informațiile de care ai nevoie. Din momentul în care coletul tău intră în posesia noastră, până în momentul în care ajunge la ține, acesta trece prin mai multe etape. Astfel, în perioada 10 – 24 noiembrie timpul de livrare estimat este de până la 72 de ore.
  • Descoperă noul serviciu de trimiteri de la SAMEDAY  easybox prin care poți trimite orice încape într-un easybox, la oricare alt easybox din țară. Instalează SAMEDAY App sau accesează serviciul aici . Creează un cont de expeditor în câțiva pași simpli și descoperă cât este de ușor să trimiți un colet cu SAMEDAY.
  • Descarcă SAMEDAY App și vezi intervalul de livrare al coletelor. În aplicația mobilă SAMEDAY poți să urmărești traseul curierului în timp real. Atenție! Această opțiune devine activă cu 3 ore înainte de livrarea la adresa aleasă de ține. În plus, ai acces la datele de contact ale curierului imediat ce acesta a preluat coletul în livrare.

Dacă ai utilizat serviciul easybox, e bine să reții:

  • Poți ridica produsele din easybox la orice oră, în maximum 36 de ore de la momentul în care coletul a fost încărcat. Dacă însă ai nevoie de extra timp, după ce coletul a fost încărcat în easybox, descarcă SAMEDAY App și poți prelungi termenul de păstrare cu încă 24 de ore.
  • Descarcă SAMEDAY App și vei avea acces în permanentă la codul PIN/QR sau verifică email-ul primit la momentul încărcării coletului în easybox.
  • Dacă întâmpini dificultăți în localizarea sertarului în care se află expedierea ta, asigură-te că te afli la locația indicată pe ecran sau verifică această informație în SAMEDAY App. Asigură-te că ai identificat sertarul corect, fiindcă pot există sertare lăsate deschise de alți clienți, așa că te încurajăm să verifici numerotarea acestora.
  • Dacă întâmpini dificultăți tehnice la easybox, îți recomandăm să scanezi codul QR poziționat deasupra ecranului easybox – vei găsi acolo pași spre soluționarea provocărilor cu care te confrunți dar și pe SAMY – asistentul nostru virtual – disponibil 24/7.
  • Dacă ai mai multe colete cu livrare în easybox, asociate aceluiași număr de telefon, vei avea toate detaliile acestora în SAMEDAY App; dacă sunt însă asociate pe numere de telefon diferite, în app vor fi disponibile coletele al căror număr a fost utilizat și la logarea în aplicație. În funcție de dimensiunea box-ului poți regăsi unul sau mai multe produse comandate de tine, încărcate în același sertar, pe care le poți ridica în baza codului PIN/QR afișat în SAMEDAY App sau în email-ul transmis la încărcarea coletelor în easybox. Înainte de a închide ușa box-ului asigură-te că ai ridicat toate coletele.
  • Cu cât ridici mai rapid coletele din easybox, cu atât de bucuri mai repede de ele. În plus, vei face un bine și altor consumatori, eliberând spațiul pentru alte colete. Te așteptăm la easybox cât mai repede și nu uita să închizi ușa sertarului de unde ai preluat coletul.
  • Urmează pașii de mai jos pentru plata cu cardul la easybox, fara incidente:
    • o Introdu PIN-ul o Apropie cardul de POS
    • Urmărește informațiile pe ecranul POS
    • Scanează codul QR
  • Dacă alegi livrarea în easybox, potrivește întotdeauna dimensiunea coletului tău cu cea a sertarului din easybox. Iată câteva elemente orientative cu privire la dimensiunile sertarelor din easybox.

Informații adiționale

Cum îți poți urmări coletul?

  • Descarcă SAMEDAY App și ai access la super-opțiuni de livrare;
  • Intră în conversație cu SAMY – asistentul nostru virtual;
  • Accesează secțiunea “verifică AWB” de pe site-ul SAMEDAY;
  • Numărul de AWB îl găsești în contul de client al magazinului online de unde ai făcut comanda sau în mesajul primit de la noi.

Când se actualizează statusul coletului?

  • Actualizarea în sistem a statusului coletelor tale se face în timp real.

Ce se întâmplă dacă nu te afli la adresă atunci când ajunge curierul?

  • Descarcă SAMEDAY App și activează notificările pentru a fi informat in timp util cu privire la încercările de livrare nereușite. Cu SAMEDAY App ai opțiuni de livrare multiple, astfel încât să eviți returul. Acestea sunt active atunci când coletul este în livrare la curier.

De câte ori încercăm să-ți livrăm coletul?

  • Încercăm să facem livrarea de cel puţin două ori în zile diferite;
  • După aceste încercări de livrare coletul se va întoarce în depozitul expeditorului, fără a exista posibilitatea de a se întoarce în livrare.

De ce pot apărea întârzieri în livrarea comenzii tale?

  • Adresa de livrare/numărul de telefon sunt incomplete sau incorecte – asigură-te că la plasarea comenzilor, acestea sunt corecte;
  • Dorești redirecţionare către o altă adresă;
  • Accesul până la ușa ta poate fi dificil, iar uneori curierul are nevoie de un cod de acces pentru a putea intra în clădire. Te rugăm să te asiguri că ai furnizat aceste informații, în caz contrar existând posibilitatea să fie programată o nouă încercare de livrare;
  • Condiții meteorologice nefavorabile;
  • Încercări de livrare nereușite;
  • Erori tehnice temporare;
  • Deteriorarea conţinutului coletului sau a ambalajului acestuia, pentru expedierile ambalate necorespunzător, în procesul de livrare din cauza manevrărilor multiple, caz în care vom solicita expeditorului refacerea comenzii tale.

Timpii de livrare nu sunt garantaţi, iar noi, la SAMEDAY, depunem toate eforturile rezonabile pentru a livra expedierea ta în timpul estimat, în cadrul celui mai mare eveniment de cumpărături online din România.

P.S. Hackerii nu își iau vacanță, așa că tratați cu deosebită atenție mesajele prin care sunteți anunțați că ați câștigat premii sau produse valoroase. Pentru a evita să cazi în plasa hackerilor, îți recomandăm să tratezi cu deosebită atenție mesajele din care afli că ai câștigat premii sau produse valoroase. Ține minte că pentru a câștiga un premiu, trebuie să participi la concurs.

 

warning

În plus:

NU da click pe niciun link trimis în mesaje de la expeditori necunoscuți,

NU oferi date personale, financiare sau de autentificare, după accesarea unor link-uri venite prin sms, e-mail sau platforme de mesagerie.

 

Spor la cumpărături online,
Echipa SAMEDAY