Black Friday 2023, ziua cu cele mai mari reduceri din an, se anunță a fi o zi de senzație, iar noi, SAMEDAY, dorim să te bucuri ca orice iubitor și pasionat de cumpărături online, cât mai repede, de achizițiile tale. Plini de energie cum ne știi și datorită experienței acumulate în fiecare an, muncim la foc continuu și facem tot ce putem ca acestea să ajungă la ține cât mai repede. Pentru un Black Friday reușit, încarcă-te cu energie, răbdare, dar și cu informațiile utile pe care ți le-am pregătit în ghidul de mai jos.
Cum îți poți urmări coletul?
- Descarcă SAMEDAY App și ai access la super-opțiuni de livrare;
- Intră în conversație cu SAMY – asistentul nostru virtual;
- Accesează secțiunea “verifică AWB” de pe site-ul SAMEDAY;
- Numărul de AWB îl găsești în contul de client al magazinului online de unde ai făcut comanda sau în mesajul primit de la noi.
Când se actualizează statusul coletului?
- Actualizarea în sistem a statusului coletelor tale se face în timp real.
Ce se întâmplă dacă nu te afli la adresă atunci când ajunge curierul?
- Descarcă SAMEDAY App și activează notificările pentru a fi informat in timp util cu privire la încercările de livrare nereușite. Cu SAMEDAY App ai opțiuni de livrare multiple, astfel încât să eviți returul. Acestea sunt active atunci când coletul este în livrare la curier.
De câte ori încercăm să-ți livrăm coletul?
- Încercăm să facem livrarea de cel puţin două ori în zile diferite;
- După aceste încercări de livrare coletul se va întoarce în depozitul expeditorului, fără a exista posibilitatea de a se întoarce în livrare.
De ce pot apărea întârzieri în livrarea comenzii tale?
- Adresa de livrare/numărul de telefon sunt incomplete sau incorecte – asigură-te că la plasarea comenzilor, acestea sunt corecte;
- Dorești redirecţionare către o altă adresă;
- Accesul până la ușa ta poate fi dificil, iar uneori curierul are nevoie de un cod de acces pentru a putea intra în clădire. Te rugăm să te asiguri că ai furnizat aceste informații, în caz contrar existând posibilitatea să fie programată o nouă încercare de livrare;
- Condiții meteorologice nefavorabile;
- Încercări de livrare nereușite;
- Erori tehnice temporare;
- Deteriorarea conţinutului coletului sau a ambalajului acestuia, pentru expedierile ambalate necorespunzător, în procesul de livrare din cauza manevrărilor multiple, caz în care vom solicita expeditorului refacerea comenzii tale.
Timpii de livrare nu sunt garantaţi, iar noi, la SAMEDAY, depunem toate eforturile rezonabile pentru a livra expedierea ta în timpul estimat, în cadrul celui mai mare eveniment de cumpărături online din România.
P.S. Hackerii nu își iau vacanță, așa că tratați cu deosebită atenție mesajele prin care sunteți anunțați că ați câștigat premii sau produse valoroase. Pentru a evita să cazi în plasa hackerilor, îți recomandăm să tratezi cu deosebită atenție mesajele din care afli că ai câștigat premii sau produse valoroase. Ține minte că pentru a câștiga un premiu, trebuie să participi la concurs.
În plus:
NU da click pe niciun link trimis în mesaje de la expeditori necunoscuți,
NU oferi date personale, financiare sau de autentificare, după accesarea unor link-uri venite prin sms, e-mail sau platforme de mesagerie.
Spor la cumpărături online,
Echipa SAMEDAY